Vistas de página en total

miércoles, 14 de noviembre de 2012

I WANNA BE WITH YOU

I WANNA BE WITH YOU

Let the frozen cities crumble
Crumble and fall
That's alright, I don't mind at all
Let 'em all tumble right into the sea
Well that's just fine, that's alright with me

Since you came down the line
I can't sleep at night
I got one thing on my mind

That's every day, every night
I wanna be with you
I wanna be with you
That’s what I wanna do
'Cause you're just so out of sight
I wanna be with you
That’s what I wanna do

Now I lost my job at the Texaco station
'Cause instead of pumping gas I'd dream of you
I got thrown out of my house
I got such a bad reputation
'Cause all I wanna do is be seen with you

They gave me my pay and said walk
I don't care what they say
Go ahead and let 'em all talk

'Til the world falls apart
I wanna be with you
I wanna be with you
That's what I wanna do
Until they will rip out my heart
I wanna be with you
I wanna be with you
Well that's all I wanna do

Hold tight
Love me just a little bit
Alright, a little bit more
Tonight, tonight
Give me just a little kiss
No I don't know, I don't know, I don't

I just can't understand it
You’re not pretty at all
But I come when you whisper
I run when you call
When I see you on the streets
I fall on my face
I drop to my knees
I plead my case

Oh, oh I wanna be with you
I wanna be with you
That’s what I wanna do
Oh, oh I wanna be with you
I wanna be with you
That’s all I wanna do
Oh, oh I wanna be with you
I wanna be with you, darlin', don't you know
Oh, oh I wanna be with you
I wanna be with you because I love you so

  
QUIERO ESTAR CONTIGO

Que las ciudades heladas se desmoronen
Se desmoronen y caigan
Perfecto, no me importa en absoluto
Que todas se derrumben directas al mar
Eso está bien, es perfecto para mí

Desde que apareciste por aquí
No puedo dormir de noche
Sólo hay una cosa en mi mente

Y es que cada día, cada noche
Quiero estar contigo
Quiero estar contigo
Eso es lo que quiero
Porque estás tan lejos de mi alcance
Quiero estar contigo
Eso es lo que quiero

Perdí mi trabajo en la gasolinera Texaco
Porque en lugar de servir gasolina soñaba contigo
Me echaron de mi casa
Tengo muy mala reputación
Porque lo único que quiero es ser visto contigo

Me dieron mi paga y dijeron: “Largo”
No me importa lo que digan
Sigo adelante y dejo que hablen

Hasta que el mundo se derrumbe
Quiero estar contigo
Quiero estar contigo
Eso es lo que quiero
Hasta que me arranquen el corazón
Quiero estar contigo
Quiero estar contigo
Eso es todo lo que quiero

Agárrate
Ámame por un momento
Así es, un poquito más
Esta noche, esta noche
Dame sólo un pequeño beso
No…no sé…no sé…yo no…

Yo no logro entenderlo
No es que seas tan guapa
Pero vengo cuando susurras
Corro cuando llamas
Cuando te veo por las calles
Me caigo de bruces
Me pongo de rodillas
Pido compasión

Oh, oh, quiero estar contigo
Quiero estar contigo
Eso es lo que quiero
Oh, oh, quiero estar contigo
Quiero estar contigo
Eso es todo lo que quiero
Oh, oh, quiero estar contigo
Quiero estar contigo, cariño, ¿no lo sabes?
Oh, oh, quiero estar contigo
Quiero estar contigo porque te amo tanto

No hay comentarios:

Publicar un comentario