Vistas de página en total

martes, 27 de noviembre de 2012

ALL OR NOTHIN' AT ALL


* Alright....are you ready for little Saturday night music now? I wanna see everybody get up off your asses, please....I wanna see everybody get up off their asses, please....come back from the concession stands right now....stop buying them beers ´cause I want, I want, I want, I just don’t want a little bit from you, tonight I just don’t want a little bit from you, tonight I just don’t want a little bit of what you’ve got, I want it all or nothin´ at all... (25-07-1992, Meadowlands, NJ)


ALL OR NOTHIN' AT ALL

Said you'd give me just a little kiss
And you'd rock me for a little while
Well you'd slip me just a piece of it
Listen up little child

I want it all or nothin' at all
I want it all or nothin' at all

Said you'd take me for a little dance
If you had a little time on your hands
Well all I do is push and shove
Just to get a little piece of your love

I want it all or nothin' at all
I want it all or nothin' at all

Well now I don't wanna be greedy
But when it comes to love there ain't no doubt
You just ain't gonna get what you want
With one foot in bed and one foot out

You got to give it all or nothin' at all
All or nothin' at all

Now I only got a little time
So if you're gonna change your mind
Then shout out what you're thinkin' of
If what you're thinkin' of is love

I want it all or nothin' at all
I want it all or nothin' at all

I want to have it all or nothin' at all
I want it all or nothin' at all

I want it all or nothin' at all
I want to give it all or nothin' at all



* Muy bien... ¿estáis listos para un poco de música de sábado noche? Quiero que todos levantéis el culo, por favor.... Quiero que todos levantéis el culo, por favor....volved de los puestos de venta ahora mismo....dejad de comprar cervezas porque quiero, quiero, quiero, no quiero sólo un poco de vosotros, esta noche no quiero sólo un poco de vosotros, esta noche no quiero sólo un poco de lo que tenéis, lo quiero todo o nada... (25-07-1992, Meadowlands, NJ)

TODO O NADA

Dijiste que me darías un beso
Y que me abrazarías un rato
Pero sólo me diste una parte
Escucha, pequeña

Lo quiero todo o nada
Lo quiero todo o nada

Dijiste que me concederías un baile
Si estuvieras disponible un momento
Cuanto hago es insistir y suplicar
Sólo para conseguir algo de tu amor

Lo quiero todo o nada
Lo quiero todo o nada

No quiero parecer codicioso
Pero cuando se trata de amar no hay duda
No vas a conseguir lo que quieres
Con un pie dentro y otro fuera

Tienes que darlo todo o nada
Todo o nada

Ya me queda poco tiempo
Así que si vas a cambiar de idea
Entonces grita lo que estás pensando
Si lo que estás pensando es amor

Lo quiero todo o nada
Lo quiero todo o nada

Quiero tenerlo todo o nada
Lo quiero todo o nada

Lo quiero todo o nada
Quiero darlo todo o nada



No hay comentarios:

Publicar un comentario